fbpx

e.book

Ebook „Dlaczego nie dzwonisz”?

Rozwój firmy zawsze jest oparty na rozwoju portfela klientów – na szerokość lub na głębokość.

W tym i w tym przypadku, aby przyprowadzić klientów i zlecenia do firmy, należy chwycić za słuchawkę i przekonać biznes do siebie.

Dlaczego zatem w wielu przypadkach – u właścicieli, u managerów, u spedytorów czy nawet u handlowców tak ciężko jest chwycić za telefon, porozmawiać i przekonać do siebie klienta? Jakie czynniki i bariery stoją za tym, że jednak tak ciężko jest chwycić za słuchawkę i powiedzieć „Dzień dobry, to Ja z Abc logistik, chciałbym porozmawiać o transporcie”.

Ściągnij ebooka już teraz całkowicie za darmo i dowiedz się, dlaczego nie dzwonisz.

Administratorem danych na stronie jest
WARDIN CONSULTING
Siedziba: 81-367 Gdynia, ul. 10 Lutego / 108
NIP: 958-150-04-23 | REGON: 365 308 063
KRAJOWY REJESTR USŁUG SZKOLENIOWYCH: 2.22/00179/2019
Dane kontaktowe: szkolenia@dawidwardin.pl | Tel. 502 948 482
www.dawidwardin.pl

Pobierz darmowy
e-book >

Zajmujesz się SPRZEDAŻĄ czy PRACĄ z klientami w TRANSPORCIE i SPEDYCJI?

Zapisz się do mojego newslettera już teraz i odbierz niespodziankę! Darmowy 25-stronicowy e-book na temat dzwonienia do klientów w TSL!

Ponad to będziesz otrzymywać regularnie wartościowe artykuły, wywiady i informacje o szkoleniach dedykowane branży TSL