fbpx

szkolenie.online

Szkolenie online - Logistyka Sprzedaży

Pracujesz z klientami jako spedytor czy handlowiec? A może jesteś właścicielem firmy spedycyjnej czy transportowej? 

Specjalnie dla osób pracujących w branży transportu i spedycji stworzyłem praktyczne szkolenie on-line, aby z łatwością bez wychodzenia z domu mieli dostęp do fachowej wiedzy związanej ze sprzedażą i budowaniem relacji z klientami w transporcie i spedycji.

Dlaczego sprzedaż i jej zrozumienie jest tak ważne w pracy w branży TSL?

Przede wszystkim dlatego, że polega na dużej powtarzalności.

Proces sprzedaży (poznasz go na szkoleniu).
Pierwszy krok i wyzwanie to przyprowadzić klienta do firmy – tak stworzyć ofertę i go przekonać do nas, naszych stawek i naszych możliwości. Drugi natomiast to przy każdorazowym zapytaniu, aby nie stracić ładunku do transportu na rzecz konkurencji. Ile ładunków i ilu klientów do tej pory zniknęło z Twojej listy? Na szkoleniu dowiesz się też dlaczego klienci odchodzą.

Szkolenie przechodzą najczęściej spedytorzy, handlowcy, właściciele i managerowie w branży transportu i spedycji.

Szkolenie oceniane jest przez uczestników 4.7 / 5 i jest jednym z bestsellerów platformy szkoleniowej Udemy.

Czego dowiesz się na szkoleniu?

Szkolenie online to wszechstronny i specjalistyczny kurs, dla osób którym zależy na zwiększeniu ilości zleceń, negocjowaniu lepszych stawek i zwiększaniu oraz utrzymaniu klientów w firmie – w branży transportu spedycji i logistyki.

Kurs złożony jest z modułów, w których znajdziesz odpowiedzi na pytania:

  • Jak stworzyć plan działań i aktywności, dzięki którym zaczniesz pozyskiwać nowe zlecenia
  • W jaki sposób prowadzić rozmowy z klientami oraz jakich argumentów używać, aby ich przekonać na Twoje usługi transportu czy spedycji
  • Dlaczego tak ważnym jest być blisko klientów oraz jak powinny wyglądać spotkania z klientami, bez których konkurujesz cenowo
  • Jakimi kryteriami klienci na rynku transportu i spedycji definiują relacje, jakość i serwis – co jest dla nich ważne i jaką ma to dla nich wagę
  • Dużo technik, metod i gotowych zwrotów do pracy z klientami w celu negocjacji i obrony stawek, przekonywania czy prowadzenia rozmowy przez telefon
  • Co wpływa na to, że klienci odchodzą i na czym polega sytuacja konkurencji w transporcie i spedycji

Dlaczego warto przejść szkolenie?

Bezterminowy dostęp

Do kursu na platformie szkoleniowej Udemy – przechodzisz, kiedy i jak chcesz – jak masz czas, bez wychodzenia z domu

Ponad 60 materiałów

Tematycznych związanych z pracą z klientami w branży transportu i spedycji – przechodzisz wszystkie lub te, na których zależy Tobie najbardziej

Dodatkowe ćwiczenia

I materiały do wydruku w celu utrwalenia wiedzy lub do bezpośredniego stosowania w trakcie rozmów czy przed spotkaniami

Darmowe konsultacje

Dla osób, które zapiszą się na szkolenie oferuję również konsultację indywidualną w cenie szkolenia – aby pomóc zrozumieć, przedyskutować czy pomóc wdrożyć dane rzeczy ze szkolenia

10% Rabatu

Otrzymujesz 10% rabatu na kursy i szkolenia otwarte

Faktura VAT

Możliwość wystawienia FV (jeżeli potrzebujesz faktury dla szefa lub sam jesteś szefem skontaktuj się bezpośrednio przed zakupem szkolenia na platformie ze mną mailowo: szkolenia@dawidwardin.pl)

Zacznij szkolenie już dziś

Zacznij szkolenie już dziś i wprowadzaj nowe narzędzia na co dzień w swojej pracy.

12 Godzin praktycznej wiedzy i narzędzi do pozyskiwania klientów i rozwijania relacji w TSL
Materiały do pracy z klientami i ćwiczenia do samodzielnego uzupełniania
Nielimitowany dostęp do kursu (pracujesz na nim w dowolnym momencie)
Prosta rejestracja na platformie szkoleniowej Udemy
Cena kursu w promocji: 609 PLN z VAT

Zapisz się już dzisiaj i zacznij zwiększać swoją sprzedaż, pozyskiwać klientów i rentowne zlecenia

Administratorem danych na stronie jest
WARDIN CONSULTING
Siedziba: 81-367 Gdynia, ul. 10 Lutego / 108
NIP: 958-150-04-23 | REGON: 365 308 063
KRAJOWY REJESTR USŁUG SZKOLENIOWYCH: 2.22/00179/2019
Dane kontaktowe: szkolenia@dawidwardin.pl | Tel. 502 948 482
www.dawidwardin.pl

Pobierz darmowy
e-book >

Zajmujesz się SPRZEDAŻĄ czy PRACĄ z klientami w TRANSPORCIE i SPEDYCJI?

Zapisz się do mojego newslettera już teraz i odbierz niespodziankę! Darmowy 25-stronicowy e-book na temat dzwonienia do klientów w TSL!

Ponad to będziesz otrzymywać regularnie wartościowe artykuły, wywiady i informacje o szkoleniach dedykowane branży TSL