fbpx

Profesjonalna edukacja i rozwiązania dla branży TSL

Praktyczne warsztaty dla firm
CUSTOMER CARE

Usługa i obsługa to jedność.
Tym bardziej w transporcie i spedycji.

To jak odbierają Ciebie i kontakt z Twoją firmą klienci decyduje o tym, czy kolejne zlecenia trafią do Twojej obsługi

Praktyczne warsztaty dla logistyków, spedytorów, dyspozytorów i wszystkich, którzy w swoich codziennych obowiązkach mają za zadanie utrzymywanie bezpośredniego kontaktu z klientami w trakcie obsługi zleceń transportu / spedycji.

> W trakcie warsztatu zdefiniujemy sobie, w jaki sposób chcemy być postrzegani jako firma przez rynek - czy bardziej bezpośrednio, czy formalnie? Na ile jesteśmy elastyczni? W jakich sytuacjach jak chcemy reagować?
> Jakie mamy osobowości klientów, czym oni się kierują i w jaki sposób mamy dopasowywać do nich komunikację?
> Jak ma wyglądać nasz standard, który będzie czynił przewagę na rynku?
> Jakie są najważniejsze kryteria oceny dostawcy usług transportu i jak mamy im sprostać?
> Opracujemy również dokładne metody radzenia sobie w poszczególnych kontekstach - w tym w trudnych gdzie mamy do czynienia z opóźnieniami w transporcie, problemami na załadunkach, czy chociażby w odmawianiu ładunków dla nas trudnych

Pamiętaj - obsługa klienta w logistyce to jedno z najważniejszych narzędzi budowania marki firmy. To bezpośredni kontakt (forma, proces, standard, częstotliwość) decyduje o tym, jakie skojarzenia przywoływane są w myślach klientów na temat Waszej firmy.

Świadome zaprojektowanie podejście z perspektywy standardów pracy z klientami, pozwoli Wam lepiej konkurować, zmniejszyć ilość problemów i emocjonalnych sytuacji. Finalnie przełoży się również na lojalność klientów i wyniki finansowe.

Dlaczego jako firma usługowa powinniście mocno postawić na jakość obsługi?
W dobie rozwoju technologii i systemów informatycznych to jakość kontaktu bezpośredniego będzie, była i jest kluczowym wyróżnikiem firmy na rynku. Bez niego w dużej mierze klient nie widzi różnicy. Im gorszy jakościowo czy zaniedbany kontakt i relacja z klientami - tym mniejsze szanse, na kolejne zlecenia.

Zdefiniowanie standardów

W oparciu o proces obsługi zleceń pozwolą Tobie poprawić i zarządzać jakością

Zdefiniowanie osobowości

Dopasuj indywidualną komunikację do osób decyzyjnych i zwiększaj satysfakcję ze współpracy

Postaw na kryteria decyzyjności zakupowej

Kieruj się tym, czego potrzebują i jakie obszary cenią sobie Twoi klienci – pozwoli to Tobie lepiej konkurować na rynku

Wyćwicz postawy

Perswazja, asertywność, elastyczność w podejściu – daj zespołowi kluczowe narzędzia i techniki komunikacji do pracy z klientami 

Jeżeli zależy Tobie na tym, aby pozyskiwać nowy biznes, rozwijać relacje z klientami i wyciągać nowe zlecenia - czas zacząć pracować handlowo. Na poważnie.

Oferujemy nie tylko warsztaty jedno czy dwu dniowe, ale również wsparcie wdrożeniowe, indywidualny mentoring handlowy czy konsultacje pozwalające rozwiązywać bieżące problemy.

Najlepiej jednak skontaktować się bezpośrednio – 502 948 482 lub mailowo szkolenia@dawidwardin.pl 

Pobierz kompleksową ofertę warsztatów z obsługi klienta u siebie w firmie.

Administratorem danych na stronie jest
WARDIN CONSULTING
Siedziba: 80-465 Gdańsk, ul. Leborska 3B
NIP: 958-150-04-23 | REGON: 365 308 063
KRAJOWY REJESTR USŁUG SZKOLENIOWYCH: 2.22/00179/2019
Dane kontaktowe: szkolenia@dawidwardin.pl | Tel. 502 948 482
www.dawidwardin.pl

Pamiętaj - śledź moje Social Media

Bądź na bieżąco z artykułami, filmami i wydarzeniami

Pobierz darmowy
e-book >

Zajmujesz się SPRZEDAŻĄ czy PRACĄ z klientami w TRANSPORCIE i SPEDYCJI?

Zapisz się do mojego newslettera już teraz i odbierz niespodziankę! Darmowy 25-stronicowy e-book na temat dzwonienia do klientów w TSL!

Ponad to będziesz otrzymywać regularnie wartościowe artykuły, wywiady i informacje o szkoleniach dedykowane branży TSL