fbpx

WARSZTATY OTWARTE

Profesjonalna edukacja i rozwiązania dla branży TSL

Customer Centric - Orientacja na potrzebach klientów w logistyce

Koniec czasów
"Witam / Stawka / Pozdrawiam"
a znając życie u wielu wygląda to jeszcze gorzej ...

Czasy sztampowych odpowiedzi i rownoważników zdań w codziennej komunikacji odeszły do lamusa.

Czas zdefniować i zrozumieć wymaganą na rynku jakość usługi logistycznej odbieranej i poszukiwanej przez klientów, którzy dzisiaj jak nigdy stawiaja wysokie wymogi wszystkim w łańcuchu dostaw, obsłudze zleceń, kontakcie oraz w relacjach.

Orientacja na kliencie to zdecydowanie wiecej niż prosty standard treści maila

To zdefniowanie i zrozumienie kompleksowości potrzeb na wszystkich płaszczyznach styku klienta z dostawcą usług logistyki oraz zagwarantowanie zidywidualizowanego podejścia zaczynając od działań handlowych, przez codzienny kontakt i komunikację marketingowo/PRową, kończąc na budowaniu i rozwijaniu relacji z TOP managementem firm.

Jedyne warsztaty w Polsce z zakresu orietacji na potrzebach klientów w oparciu o badanie rynku decyzyjności zakupowej usług logistyki.

Czyli to, co omawiamy na warsztacie jest tym, co zostało przez badanie rynku zweryfikowane, potwierdzone i uznane, za warte utrzymywania i rozwijania relacji w oczach klientów na usługi logistyki.

Przecież o to chodzi, aby to “JAK” prowadzimy kontakt z firmami, było nie tylko naszym wyróżnikiem na rynku, ale również tym, co przekłada się płynność zleceń i finansów. 

Zakres merytoryczny szkolenia od A do Z

Customer Centric - orientacja na potrzebach rynku!
2 dni warsztatu pomogą Tobie zrozumieć wszechstronność potrzeb, wymogów, kluczowych obszarów jakościowych jakie stawia rynek.

Customer Centric to również to, w jaki sposób, w codziennym kontakcie, w trakcie trwania relacji z klientem gwarantować mu to, co potrzebuje, aby chciał z Tobą pracować i bronił Ciebie przed Twoją konkurencją.

ZAKRES MERYTORYCZNY SZKOLENIA

ROLA OBSŁUGI W PROCESIE SPRZEDAŻY

Od jakości kontaktu i spełnienia wymagań jakościowych zależy ciągłość zleceń i przyszłość współpracy

Opracowanie własnych standardów jakościowych firmy

POTRZEBY KLIENTÓW W STOSUNKU DO PRZEWOŹNIKA / SPEDYTORA

Rola kluczowych grup potrzeb zgodnie z marketingowym CPV (Customer Perceived Value) w odniesieniu do rynku logistyki

ZDEFNIOWANIE KLIENTA

Sprecyzowanie roli klienta w firmie oraz łańcucha osób decyzyjnych w tym jego rola na poziomie strategii firmy i transakcji (zleceń)

NARZĘDZIA SPRZEDAŻOWE DLA LOGISTYKÓW

Techniki zamykania, negocjacji, zadawania pytań, proste metody sprzedażowe do wykorzystania na telefonie i w komunikacji mailowej

ANALIZA POTRZEB

Praca na analizie potrzeb jako wspólny proces działów obsługi, dyspozycji, handlowych, top managementu

Wspólna praca na analizie potrzeb i zmianie myślenia z tu / dzisiaj / teraz na przyszły tydzień / miesiąc / kwartał / rok, zamykanie ofert zleceniami

REKLAMACJE I TRUDNOŚCI

Formy radzenia sobie z trudnościami w obsłudze klientów, w tym negocjacje i asertywność, myślenie w kategoriach zachowania relacji i potencjału współpracy vs krótkofalowych interesów

RÓŻNICA MIĘDZY DOSKONAŁĄ OBSŁUGĄ A ZAWALONĄ OBSŁUGĄ

Jak definiujemy w firmie wyróżniające nas we właściwy sposób podejście na rynku

TYPOLOGIA KLIENTÓW - DISC

Osobowość osób w kontakcie ma znaczenie, dlatego tak ważnym standardem jest dopasowanie i tworzenie indywidualnych standardów w logistyce

KOMUNIKACJA

Telefon, mail, spotkanie - kiedy oraz w jakim celu i jakiej formie używać właściwych narzędzi do budowania marki firmy i logistyka

Co mówią ludzie o moich szkoleniach?

Prowadzący szkolenie
Dawid Wardin

Specjalista w zakresie rozwoju strategii oraz kompetencji biznesowych w zespołach w branży logistyki w Polsce.

W kilku zdaniach o mnie:
Przedsiębiorca i praktyk związany z rynkiem TSL od ponad 15 lat. Trener i konsultant w obszarze rozwoju kompetencji merytorycznych i strategii biznesowych firm zajmujących się transportem i spedycją. Autor branżowego podręcznika Stawka to za mało. Mentor przedsiębiorców. Wykładowca na Uniwersytecie Gdańskim.

SZCZEGÓŁY SZKOLENIA

2 dni szkolenia 
Forma: warsztat, dyskusja, scenki i symulacje
Liczba miejsc na szkoleniu ograniczona – grupa do 20 osób

W cenie uczestnictwa:
Materiały szkoleniowe
Branżowy podręcznik do pracy z klientami: Stawka to za mało
Lunch oraz napoje

Lokalizacja i terminy:

POZNAŃ – 10-11.03.2022 

Godziny szkolenia: 09.00 – 16.00
Cena uczestnictwa: 1 990 PLN + VAT / osoba

Rabaty na uczestnictwo w warsztatach:
3 osoby i więcej z danej firmy – 15%
Stali klienci (firmy, które już wysyłały ludzi na warsztaty) – 10%
Rabaty nie łączą się.

 

Formularz rejestracji na szkolenie

W celu utrzymania jakościowej formy warsztatu szkolenie ma ograniczoną liczbę miejsc. Zapisz się już teraz i zarezerwuj miejsce na szkoleniu.

Administratorem danych na stronie jest
WARDIN CONSULTING
Siedziba: ul. Grunwaldzka 347, 80-309 Gdańsk, piętro 12
NIP: 958-150-04-23 | REGON: 365 308 063
KRAJOWY REJESTR USŁUG SZKOLENIOWYCH: 2.22/00179/2019
Dane kontaktowe: szkolenia@dawidwardin.pl | Tel. 502 948 482
www.dawidwardin.pl