fbpx

Profesjonalna edukacja i rozwiązania dla branży TSL

Ebook „Dlaczego nie dzwonisz”?

Przy rozwijaniu wyników, wysokości zarobków, satysfakcji z pracy czy chociażby rozwoju nowych umiejętności przydaliby się klienci w firmie co nie?

Z kolei aby ich przyprowadzić potrzeba podjąć pewne kroki. Najczęściej pierwszym z nich jest chwycenie za słuchawkę i wybadanie potrzeb, umówienie się na spotkanie czy porozmawianie o frachtach.

Dlaczego zatem w tak wielu przypadkach – u właścicieli, u managerów, u spedytorów czy nawet u handlowców tak ciężko jest chwycić za telefon, porozmawiać i przekonać do siebie klienta? Jakie czynniki i bariery stoją za tym, że jednak tak ciężko jest chwycić za słuchawkę i powiedzieć „Dzień dobry, to Ja z Abc logistik, chciałbym porozmawiać o transporcie…”.

Jakie bariery stoją na przeszkodzie przed tą pierwszą interakcją z klientem? Czy możemy sobie z nimi poradzić? Czy to tylko nasze nastawienie? A może środowisko wpływa na to, że nie chwytamy za telefon? 

Ściągnij ebooka już teraz całkowicie za darmo i dowiedz się, dlaczego nie dzwonisz.

Administratorem danych na stronie jest
WARDIN CONSULTING
Siedziba: 81-367 Gdynia, ul. 10 Lutego / 108
NIP: 958-150-04-23 | REGON: 365 308 063
KRAJOWY REJESTR USŁUG SZKOLENIOWYCH: 2.22/00179/2019
Dane kontaktowe: szkolenia@dawidwardin.pl | Tel. 502 948 482
www.dawidwardin.pl

Pamiętaj - śledź moje Social Media

Bądź na bieżąco z artykułami, filmami i wydarzeniami

Pobierz darmowy
e-book >

Zajmujesz się SPRZEDAŻĄ czy PRACĄ z klientami w TRANSPORCIE i SPEDYCJI?

Zapisz się do mojego newslettera już teraz i odbierz niespodziankę! Darmowy 25-stronicowy e-book na temat dzwonienia do klientów w TSL!

Ponad to będziesz otrzymywać regularnie wartościowe artykuły, wywiady i informacje o szkoleniach dedykowane branży TSL