fbpx

Profesjonalna edukacja i rozwiązania dla branży TSL

Praktyczne warsztaty dla firm
NEGOCJACJE W TSL

Kupujesz czy sprzedajesz usługi transportu? A może jedno i drugie?

Bez względu na Twoją pozycję – w każdym z przypadków będziesz musiał nie tylko się dogadać ale i ustalić warunki myśląc o długofalowych konsekwencjach swoich działań

Negocjacje sprzedażowe w oparciu o CRM

Tworzysz oferty, wysyłasz do klienta. Wygrywasz albo przegrywasz. Marżę narzucasz na czuja. Zamiast kierować się informacjami i sygnałami płynącymi z rynku od swoich klientów działasz rutynowo i schematycznie. Traktując wszystkich tak samo. Nawet nie wiedząc co tracisz.

W kontekście działań handlowych i pracy w oparciu o zarządzanie relacjami z klientami w branży transportu i spedycji kluczowym jest zindywidualizować podejście do swoich możliwości, wycen oraz dopasowania. W końcu w grę wchodzą miliony.

Negocjacje zakupowe w oparciu o SRM

Szukasz przewoźników, co będą dla Ciebie jeździć jak najtaniej? Jesteś przekonany, że najniższa stawka na rynku to wszystko co chcesz osiągać? Myślenie transakcyjne z perspektywy zakupu usługi transportu / spedycji pozwoli Tobie jednorazowo lub nawet wielokrotnie sporo zarobić. 

Pytanie tylko, jak długo jesteś w stanie zapewnić bezpieczeństwo operacyjne działając w taki sposób? Mieć cenę czy mieć auto w danym okresie? Mieć ciasteczko czy zjeść ciasteczko?

TECHNIKI A STRATEGIE w negocjacjach?
Od tego co chcesz osiągać z klientami i dostawcami długofalowo, zależeć będzie to jakich narzędzi i metod prowadzenia negocjacji będziesz używać przy bieżących transakcjach.

Poczytaj ostatnie artykuły dotyczące obszaru negocjacji w TSL

4 Modele pracy z przewoźnikiem w oparciu o SRM i SOURCING

4 Modele pracy z przewoźnikiem w oparciu o SRM i SOURCING Ostatnio dostrzegam coraz więcej różnych działań, które koncentrują się na poszukiwaniu przewoźników do współpracy. ZATRUDNIMY PRZEWOŹNIKÓW – głoszą billboardy, posty na facebookach, płatne promocje

Read More »

7 Technik negocjacji w TSL, które warto znać

Ciężko ocenić, w której branży występuje większa ilość profesjonalnych negocjatorów niż w transporcie i spedycji. Każdego dnia możliwości transportowe, stawki, terminy dostaw, terminy płatności i dziesiątki innych rzeczy podlegają negocjacjom. W jednych przypadkach praca ma

Read More »

Co czeka was na warsztacie?

> Strategie zakupowe i sprzedażowe w TSL - konteksty działania
> Stawianie celów na negocjacje w różnych sytuacjach
> Analiza i tworzenie alternatyw negocjacyjnych
> Podstawowe techniki negocjacji i osiągania porozumienia
> Metody radzenia sobie w różnych sytuacjach negocjacyjnych oraz fundamentalne techniki perswazji i budowania zaufania
> Gry i ćwiczenia w oparciu o scenariusze sprzedażowe i zakupowe

To wszystko w odniesieniu do rzeczywistych sytuacji mających miejsce na rynku transportu i spedycji. Warsztaty zaprojektowane są w taki sposób, aby pomóc uczestnikom w świadomy sposób zarządzać komunikacją, podejmować decyzje oraz budować portfele relacji w celu osiągania długofalowych celów biznesowych.

Świat negocjacji w transporcie i spedycji to niekończące się ilości osiąganych porozumień – im umiejętniej do nich dochodzimy w oparciu o świadome cele biznesowe tym lepsze efekty w obszarze wyników finansowych, możliwości transportowych,  portfela klientów, dostawców osiągasz. 

Negocjacje to nie tylko brać wszystko na potęgę co nam dają. To również umiejętne odmawianie, trudne sytuacje w transporcie czy relacji z klientem czy błędy i pomyłki skutkujące niejednokrotnie zerwaną współpracą. Naucz się radzić sobie w trudnych sytuacjach a zobaczysz jak zwiększysz pewność siebie i efektywność biznesową.

Argumenty w rozmowie mają znaczenie. Im bardziej nakierowane są na prawdziwe biznesowe konteksty z pokryciem tym większa szansa na długotrwałe porozumienia. 

Naucz się odchodzić od sprzedaży pustych obietnic swoim partnerom.

Jeżeli zależy Tobie na tym, aby pozyskiwać nowy biznes, rozwijać relacje z klientami i wyciągać nowe zlecenia - czas zacząć pracować handlowo. Na poważnie.

Oferujemy nie tylko warsztaty jedno czy dwu dniowe, ale również wsparcie wdrożeniowe, indywidualny mentoring handlowy czy konsultacje pozwalające rozwiązywać bieżące problemy.

Najlepiej jednak skontaktować się bezpośrednio – 502 948 482 lub mailowo szkolenia@dawidwardin.pl 

Pobierz kompleksową ofertę warsztatów z negocjacji u siebie w firmie.

Administratorem danych na stronie jest
WARDIN CONSULTING
Siedziba: 80-465 Gdańsk, ul. Leborska 3B
NIP: 958-150-04-23 | REGON: 365 308 063
KRAJOWY REJESTR USŁUG SZKOLENIOWYCH: 2.22/00179/2019
Dane kontaktowe: szkolenia@dawidwardin.pl | Tel. 502 948 482
www.dawidwardin.pl

Pamiętaj - śledź moje Social Media

Bądź na bieżąco z artykułami, filmami i wydarzeniami

Pobierz darmowy
e-book >

Zajmujesz się SPRZEDAŻĄ czy PRACĄ z klientami w TRANSPORCIE i SPEDYCJI?

Zapisz się do mojego newslettera już teraz i odbierz niespodziankę! Darmowy 25-stronicowy e-book na temat dzwonienia do klientów w TSL!

Ponad to będziesz otrzymywać regularnie wartościowe artykuły, wywiady i informacje o szkoleniach dedykowane branży TSL