fbpx

Profesjonalna edukacja i rozwiązania dla branży TSL

Rozwijanie relacji z klientami: Pozyskiwanie, utrzymanie, rozwój portfela klientów

WARSZTATY OTWARTE

Zapisz się już teraz na jedyne w Polsce warsztaty dedykowane pozyskiwaniu i rozwojowi relacji z klientami w transporcie i spedycji

100% Sprawdzonych rynkowo narzędzi i strategii
Metody gotowe do wdrożenia “od zaraz”
Dla każdego, kto chce zwiększyć ilość klientów, poprawić i wzmocnić relacje, pozyskiwać więcej zleceń na transport

Na warsztacie nauczysz się skutecznych strategii pracy nad klientami, kluczowych metod organizacji pracy, zwrotów, narzędzi i technik działania w oparciu o proces sprzedaży.

Wszystko po to, aby pomóc Tobie lepiej zrozumieć
najistotniejsze czynniki, sprawdzone strategie i mechanizmy rynkowe mające wpływ na utrzymanie i rozwój klienta w branży TSL.

Jedyne warsztaty w Polsce oparte na badaniach rynku
decyzyjności zakupowej usług transportu i spedycji

Zakres merytoryczny szkolenia od A do Z

Sprzedaż? ... Czyli system sprzedaży - to jest proste!
2 dni szkolenia przygotują Ciebie kompleksowo do podjęcia i realizacji kluczowych działań handlowych związanych z budowaniem portfela klientów oraz pozyskiwania zleceń.

Wiedza i metody z warsztatu pozwolą Tobie skuteczniej i efektywniej przyprowadzać nowy biznes do firmy oraz lepiej dbać o zacieśnianie relacji z tymi klientami, których masz już obecnie w tym chronić ich przed naciskami konkurencji.

DZIEŃ I - PLAN

Merytoryka, realia rynkowe, biznes TSL, klient, kryteria wyboru dostawcy, relacje biznesowe, planowanie sprzedaży, CRM, proces sprzedaży

PLANOWANIE DZIAŁAŃ HANDLOWYCH I CELE

W jaki sposób zaplanować swoje działania handlowe aby przynosiły rezultaty - wskaźniki efektywności i plan

AKTYWNOŚCI
SPRZEDAŻOWE

Rodzaje aktywności sprzedażowych i ich wpływ na pozyskiwanie i utrzymanie klientów

PRACA WEDŁUG KONCEPCJI CRM

W jaki sposób zbierać i wykorzystywać informacje związane z klientami w perspektywie długofalowej

PROCES SPRZEDAŻY USŁUG TRANSPORTU I SPEDYCJI

Jak wygląda proces sprzedaży widziany z perspektywy sprzedawcy i klienta

CHARATERYSTYKA BIZNESOWA BRANŻY TSL

Co jest charakterystycznego w branży transportu i spedycji w pracy z klientem

BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTAMI​

Co wpływa na rozwijanie współpracy z klientami oraz jakie działania podejmować

DZIEŃ II - DZIAŁANIE

Prowadzenie rozmowy, perswazja, negocjacje, analiza potrzeb transportowych, techniki zamykania, techniki negocjacji, utrzymywanie motywacji

COLD CALLING W TSL​

Jak prawidłowo szukać klientów i otwierać z nimi rozmowę z wykorzystując telefon

MAIL

Jak pisać mail w ślad za rozmową telefoniczną aby ktoś go przeczytał. Rola prezentacji firmy

ZAMYKANIE SPRZEDAŻY

W jaki sposób zamknąć wysłaną ofertę zleceniem na transport

NEGOCJACJE - TECHNIKI I ICH ROLA W SPRZEDAŻY

Sprawdzone metody i podstawowe zrozumienie technik negocjacji stosowanych w TSL

KOMPLEKSOWA ANALIZA POTRZEB​

Dialog oparty na analizie potrzeb klienta w obszarze zamówień na transport i planów

MOTYWACJA DO DZIAŁANIA

Sprawdzone metody utrzymywania motywacji i stworzenia środowiska zaangażowania w obszarze działań handlowych

Co mówią ludzie o moich szkoleniach?

Prowadzący szkolenie
Dawid Wardin

Specjalista w zakresie rozwoju strategii oraz kompetencji biznesowych w zespołach w branży logistyki w Polsce.

W kilku zdaniach o mnie:
Przedsiębiorca i praktyk związany z rynkiem TSL od ponad 15 lat. Trener i konsultant w obszarze rozwoju kompetencji merytorycznych i strategii biznesowych firm zajmujących się transportem i spedycją. Autor branżowego podręcznika Stawka to za mało. Mentor przedsiębiorców. Wykładowca na Uniwersytecie Gdańskim.

SZCZEGÓŁY SZKOLENIA

2 dni szkolenia 
Forma: warsztat, dyskusja, scenki i symulacje
Liczba miejsc na szkoleniu ograniczona – grupa do 20 osób

W cenie uczestnictwa:
Materiały szkoleniowe
Branżowy podręcznik do pracy z klientami: Stawka to za mało
Lunch oraz napoje

Lokalizacja i terminy:

GDAŃSK – 24/25.03.2022

Godziny szkolenia: 09.00 – 16.00

Cena uczestnictwa: 1 990 PLN + VAT / osoba
Rabaty na uczestnictwo w warsztatach:
3 osoby i więcej z danej firmy – 15%
Stali klienci (firmy, które już wysyłały ludzi na warsztaty) – 10%
Rabaty nie łączą się.

 

Formularz rejestracji na szkolenie

W celu utrzymania jakościowej formy warsztatu szkolenie ma ograniczoną liczbę miejsc. Zapisz się już teraz i zarezerwuj miejsce na szkoleniu.

Administratorem danych na stronie jest
WARDIN CONSULTING
Siedziba: ul. Grunwaldzka 347, 80-309 Gdańsk, piętro 12
NIP: 958-150-04-23 | REGON: 365 308 063
KRAJOWY REJESTR USŁUG SZKOLENIOWYCH: 2.22/00179/2019
Dane kontaktowe: szkolenia@dawidwardin.pl | Tel. 502 948 482
www.dawidwardin.pl