fbpx

Profesjonalna edukacja i rozwiązania dla branży TSL

Rozwijanie relacji z klientami: Pozyskiwanie, utrzymanie, rozwój portfela klientów

WARSZTATY OTWARTE

Zapisz się już teraz na jedyne w Polsce warsztaty dedykowane pozyskiwaniu i rozwojowi relacji z klientami w transporcie i spedycji

100% Sprawdzonych rynkowo narzędzi i strategii
Metody gotowe do wdrożenia “od zaraz”
Dla każdego, kto chce zwiększyć ilość klientów, poprawić i wzmocnić relacje, pozyskiwać więcej zleceń na transport

Na warsztacie nauczysz się skutecznych strategii pracy nad klientami, kluczowych metod organizacji pracy, zwrotów, narzędzi i technik działania w oparciu o proces sprzedaży.

Wszystko po to, aby pomóc Tobie lepiej zrozumieć
najistotniejsze czynniki, sprawdzone strategie i mechanizmy rynkowe mające wpływ na utrzymanie i rozwój klienta w branży TSL.

Jedyne warsztaty w Polsce oparte na badaniach rynku
decyzyjności zakupowej usług transportu i spedycji

Zakres merytoryczny szkolenia od A do Z

Sprzedaż? ... Czyli system sprzedaży - to jest proste!
2 dni szkolenia przygotują Ciebie kompleksowo pod podjęcia i realizacji kluczowych działań handlowych.

Wiedza i metody z warsztatu pozwolą Tobie skuteczniej i efektywniej przyprowadzać nowy biznes do firmy oraz lepiej dbać o zacieśnianie relacji z tymi klientami, których masz już obecnie i chronić ich przed naciskami konkurencji.

DZIEŃ I - PLAN

Merytoryka, realia rynkowe, biznes TSL, klient, kryteria wyboru dostawcy, relacje biznesowe, planowanie sprzedaży, CRM, proces sprzedaży

PLANOWANIE DZIAŁAŃ HANDLOWYCH​

W jaki sposób zaplanować swoje działania handlowe aby przynosiły rezultaty - wskaźniki efektywności i plan

AKTYWNOŚCI
SPRZEDAŻOWE

Rodzaje aktywności sprzedażowych i ich wpływ na pozyskiwanie i utrzymanie klientów

PRACA WEDŁUG KONCEPCJI CRM

W jaki sposób zbierać i wykorzystywać informacje związane z klientami w perspektywie długofalowej

PROCES SPRZEDAŻY USŁUG TRANSPORTU I SPEDYCJI

Jak wygląda proces sprzedaży widziany z perspektywy sprzedawcy i klienta

CHARATERYSTYKA BIZNESOWA BRANŻY TSL

Co jest charakterystycznego w branży transportu i spedycji w pracy z klientem

BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTAMI​

Co wpływa na rozwijanie współpracy z klientami oraz jakie działania podejmować

DZIEŃ II - DZIAŁANIE

Prowadzenie rozmowy, perswazja, negocjacje, analiza potrzeb transportowych, techniki zamykania, techniki negocjacji, utrzymywanie motywacji

COLD CALLING W TSL​

Jak prawidłowo szukać klientów i otwierać z nimi rozmowę z wykorzystując telefon

OBIEKCJE KLIENTÓW - TECHNIKI​

Jak radzić sobie z obiekcjami klientów, aby utrzymać dialog i przekonać ich do siebie

ZAMYKANIE SPRZEDAŻY - TECHNIKI

W jaki sposób dążyć do zamknięcia sprzedaży i pozyskania zlecenie

NEGOCJACJE - TECHNIKI I ICH ROLA W SPRZEDAŻY

Sprawdzone metody i techniki negocjacyjne stosowane w TSL

KOMPLEKSOWA ANALIZA POTRZEB​

Dialog oparty na analizie potrzeb klienta w obszarze zamówień na transport i planów

MOTYWACJA DO DZIAŁANIA

Sprawdzone metody utrzymywania motywacji w działaniach handlowych

Co mówią ludzie o moich szkoleniach?

Prowadzący szkolenie
Dawid Wardin

Trener i konsultant w branży transportu i spedycji
Autor branżowego podręcznika Stawka to za mało
Wykładowca na Uniwersytecie Gdańskim i WSB
Wieloletni praktyk w branży spedycji

SZCZEGÓŁY SZKOLENIA

2 dni szkolenia 
Forma: warsztat, dyskusja, scenki i symulacje
Liczba miejsc na szkoleniu ograniczona – grupa do 20 osób

W cenie uczestnictwa:
Materiały szkoleniowe
Branżowy podręcznik do pracy z klientami: Stawka to za mało
Lunch oraz napoje

Lokalizacja i terminy:

POZNAŃ – 07/08.09.2021
KATOWICE – 15/16.09.2021
WARSZAWA – 21/22.09.2021
GDAŃSK – 05/06.10.2021

Godziny szkolenia: 09.00 – 16.00
Cena uczestnictwa: 1 990 PLN + VAT / osoba

Formularz rejestracji na szkolenie

W celu utrzymania jakościowej formy warsztatu szkolenie ma ograniczoną liczbę miejsc. Zapisz się już teraz i zarezerwuj miejsce na szkoleniu.

Administratorem danych na stronie jest
WARDIN CONSULTING
Siedziba: 81-367 Gdynia, ul. 10 Lutego / 108
NIP: 958-150-04-23 | REGON: 365 308 063
KRAJOWY REJESTR USŁUG SZKOLENIOWYCH: 2.22/00179/2019
Dane kontaktowe: szkolenia@dawidwardin.pl | Tel. 502 948 482
www.dawidwardin.pl

Pamiętaj - śledź moje Social Media

Bądź na bieżąco z artykułami, filmami i wydarzeniami

RUSZYŁA SPRZEDAŻ
Zamów już teraz branżowy podręcznik
STAWKA TO ZA MAŁO

TRWA PROMOCJA - NIE CZEKAJ