fbpx

Profesjonalna edukacja i rozwiązania dla branży TSL

Praktyczne warsztaty dla firm
SPOTKANIA HANDLOWE W TSL

Chcesz zacząć na poważnie podchodzić do biznesu? Jeżeli tak, to odpowiedz sobie na jedno pytanie. Jedno pytanie, które da Tobie odpowiedź na to, jak ważne są spotkania z klientami. Jest nim:
Co wiesz o swoich klientach?

Idąc dalej - co planują na ten rok? Ile ładunku mają i kto go rozdaje? Jakie mają plany rozwoju? Kim są osoby u Twoich klientów, które odpowiadają za Twoją płynność finansową? Skąd wiesz, jak negocjować ceny z nimi jak nie widziałeś ich na oczy? Jak wygląda sytuacja z konkurencją? Jakie są najważniejsze kryteria jakimi się kieruje?

Pytań można by mnożyć a bez tej wiedzy, jak się już domyślasz - dużo tracisz. Zdobyć możesz ją tylko osobiście, widząc się z ludźmi. Jednakże bez profesjonalnego przygotowania ciężko będzie się przygotować i przejść spotkanie z sukcesem.

Spotkania handlowe w TSL
Dedykowane warsztaty dla firm i osób, którym zależy na większej skuteczności sprzedażowej, budowaniu relacji oraz rozwijaniu współpracy.

Na warsztacie nauczycie się wspólnie z zespołem prowadzić profesjonalnie spotkania handlowe dotyczące 3 najważniejszych kontekstów współpracy z klientami w TSL:

1. Pozyskiwanie klientów - wykorzystanie spotkań handlowych w celu perswazji, prezentacji firmy, kompleksowej analizy potrzeb i kwalifikacji klientów, analizy osób decyzyjnych
2. Utrzymywanie klientów i rozwój - wykorzystanie spotkań do celów rozwoju współpracy, utrwalania relacji, pilnowania klientów przed działaniami konkurencji
3. Rozwiązywanie reklamacji - w przypadku ważnych klientów rozwiązywanie sytuacji spornych, wychodzenie z trudnych reklamacji transportowych

Przygotowanie do spotkań handlowych to nie tylko wiedzieć o co pytać, ale również jak się zachować, co w którym momencie wskazać, jakich rzeczy się doszukiwać i jak przedstawiać określone zagadnienia.

Oczywiście, możesz nie jeździć. Zostaw to swojej konkurencji. Jeżeli jednak, chcesz się przygotować do tego, aby profesjonalnie podchodzić do kwestii współpracy z klientami, to najwyższy moment zacząć działać! Zacząć jeździć i osiągać sukces na polu relacji z rynkiem.

Dlaczego jako firma usługowa powinniście mocno postawić na budowanie relacji bezpośrednich osobiście?

Dzięki spotkaniom z klientami, zwiększasz szanse na budowanie silnych relacji z osobami decyzyjnymi. Bez nich łatwo jest Twojej konkurencji wyrwać Twojego klienta.

Spotkania pozwalają Tobie rozwiązywać kwestie sporne z klientami zanim wpuścisz prawników. Gdzie jak wiesz, jak wchodzą prawnicy to kończy się biznes.

Lepsza współpraca, łatwiejsze negocjacje, możliwości rozwoju o kolejne kierunki czy relacje. Bez spotkań utrudniasz sobie codzienną pracę.

Jeżeli zależy Tobie na tym, aby pozyskiwać nowy biznes, rozwijać relacje z klientami i wyciągać nowe zlecenia - czas zacząć pracować handlowo. Na poważnie.

Oferujemy nie tylko warsztaty jedno czy dwu dniowe, ale również wsparcie wdrożeniowe, indywidualny mentoring handlowy czy konsultacje pozwalające rozwiązywać bieżące problemy.

Najlepiej jednak skontaktować się bezpośrednio – 502 948 482 lub mailowo szkolenia@dawidwardin.pl 

Pobierz kompleksową ofertę warsztatów ze spotkań z klientami u siebie w firmie.

Administratorem danych na stronie jest
WARDIN CONSULTING
Siedziba: 80-465 Gdańsk, ul. Leborska 3B
NIP: 958-150-04-23 | REGON: 365 308 063
KRAJOWY REJESTR USŁUG SZKOLENIOWYCH: 2.22/00179/2019
Dane kontaktowe: szkolenia@dawidwardin.pl | Tel. 502 948 482
www.dawidwardin.pl

Pamiętaj - śledź moje Social Media

Bądź na bieżąco z artykułami, filmami i wydarzeniami

Pobierz darmowy
e-book >

Zajmujesz się SPRZEDAŻĄ czy PRACĄ z klientami w TRANSPORCIE i SPEDYCJI?

Zapisz się do mojego newslettera już teraz i odbierz niespodziankę! Darmowy 25-stronicowy e-book na temat dzwonienia do klientów w TSL!

Ponad to będziesz otrzymywać regularnie wartościowe artykuły, wywiady i informacje o szkoleniach dedykowane branży TSL