fbpx

Profesjonalna edukacja i rozwiązania dla branży TSL

WARSZTATY SPRZEDAŻ USŁUG TSL

Pracujesz w branży transportu i spedycji? Zależy Tobie na rozwinięciu umiejętności sprzedaży czy portfolio klientów?

Zapisz się na dwudniowe szkolenie, na którym nauczysz się kompleksowego pozyskiwania bezpośrednich klientów i rozwijania z nimi współpracy.

Na szkoleniu nauczysz się skutecznej metody pozyskiwania klientów, kluczowych technik, metod i zwrotów oraz sposobów działania w oparciu o proces sprzedaży.

Zrozumiesz najistotniejsze czynniki, sprawdzone strategie i mechanizmy rynkowe mające wpływ na utrzymanie i rozwój klienta w branży TSL.

Zakres merytoryczny szkolenia od A do Z

Sprzedaż? ... Czyli system sprzedaży

Szkolenie przygotuje Ciebie kompleksowo pod podjęcia i realizacji działań handlowych w celu przyprowadzenia nowych klientów do Ciebie do firmy oraz rozwijania współpracy z obecnymi klientami w zakresie pozyskiwania nowych zleceń na usługi spedycji i transportu.

DZIEŃ I - PLAN

Merytoryka, realia rynkowe, biznes TSL, klient, kryteria wyboru dostawcy, relacje biznesowe, planowanie sprzedaży, CRM, proces sprzedaży

PLANOWANIE DZIAŁAŃ HANDLOWYCH​

W jaki sposób zaplanować swoje działania handlowe aby przynosiły rezultaty - wskaźniki efektywności i plan

AKTYWNOŚCI
SPRZEDAŻOWE

Rodzaje aktywności sprzedażowych i ich wpływ na pozyskiwanie i utrzymanie klientów

PRACA WEDŁUG KONCEPCJI CRM

W jaki sposób zbierać i wykorzystywać informacje związane z klientami w perspektywie długofalowej

PROCES SPRZEDAŻY USŁUG TRANSPORTU I SPEDYCJI

Jak wygląda proces sprzedaży widziany z perspektywy sprzedawcy i klienta

CHARATERYSTYKA BIZNESOWA BRANŻY TSL

Co jest charakterystycznego w branży transportu i spedycji w pracy z klientem

BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTAMI​

Co wpływa na rozwijanie współpracy z klientami oraz jakie działania podejmować

DZIEŃ II - DZIAŁANIE

Prowadzenie rozmowy, perswazja, negocjacje, analiza potrzeb transportowych, techniki zamykania, techniki negocjacji, utrzymywanie motywacji

COLD CALLING W TSL​

Jak prawidłowo szukać klientów i otwierać z nimi rozmowę z wykorzystując telefon

OBIEKCJE KLIENTÓW - TECHNIKI​

Jak radzić sobie z obiekcjami klientów, aby utrzymać dialog i przekonać ich do siebie

ZAMYKANIE SPRZEDAŻY - TECHNIKI

W jaki sposób dążyć do zamknięcia sprzedaży i pozyskania zlecenie

NEGOCJACJE - TECHNIKI I ICH ROLA W SPRZEDAŻY

Sprawdzone metody i techniki negocjacyjne stosowane w TSL

KOMPLEKSOWA ANALIZA POTRZEB​

Dialog oparty na analizie potrzeb klienta w obszarze zamówień na transport i planów

MOTYWACJA DO DZIAŁANIA

Sprawdzone metody utrzymywania motywacji w działaniach handlowych

Co mówią ludzie o moich szkoleniach?

TRENER PROWADZĄCY SZKOLENIE - DAWID WARDIN

- Dyplomowany trener i konsultant w branży TSL
- Wyszkolonych ponad 500 osób w obszarze handlowym i operacyjnym w branży TSL na przestrzeni 3 ostatnich lat
- Ponad 12 letnie praktyczne doświadczenie w pracy handlowej z klientami na rynku krajowym i międzynarodowym w branży transportu i spedycji
- Wykładowca International Logistics na Uniwersytecie Gdańskim
- Mentor przedsiębiorców i ambasador Early Warning Europe

SZCZEGÓŁY SZKOLENIA

2 dni szkolenia 
Forma: warsztat, dyskusja, scenki i symulacje
Liczba miejsc na szkoleniu ograniczona – grupa 8 do 12 osób
W cenie materiały szkoleniowe, lunch oraz napoje
Lokalizacja i terminy:

Śledź terminy aby być na bieżąco
Luty / Marzec 2021
Warszawa / Katowice / Trójmiasto

Godziny szkolenia: 09.00 – 16.00
Cena uczestnictwa: 1 490 PLN + VAT / osoba

Formularz rejestracji na szkolenie

W celu utrzymania jakościowej formy warsztatu szkolenie ma ograniczoną liczbę miejsc. Zapisz się już teraz i zarezerwuj miejsce na szkoleniu.

Administratorem danych na stronie jest
WARDIN CONSULTING
Siedziba: 81-367 Gdynia, ul. 10 Lutego / 108
NIP: 958-150-04-23 | REGON: 365 308 063
KRAJOWY REJESTR USŁUG SZKOLENIOWYCH: 2.22/00179/2019
Dane kontaktowe: szkolenia@dawidwardin.pl | Tel. 502 948 482
www.dawidwardin.pl

Pamiętaj - śledź moje Social Media

Bądź na bieżąco z artykułami, filmami i wydarzeniami

Pobierz darmowy
e-book >

Zajmujesz się SPRZEDAŻĄ czy PRACĄ z klientami w TRANSPORCIE i SPEDYCJI?

Zapisz się do mojego newslettera już teraz i odbierz niespodziankę! Darmowy 25-stronicowy e-book na temat dzwonienia do klientów w TSL!

Ponad to będziesz otrzymywać regularnie wartościowe artykuły, wywiady i informacje o szkoleniach dedykowane branży TSL